12 Mart 2012 Pazartesi

karanlık aydınlıktan doğar

Aydınlığı hiç sevemedim. Benim için güneşin batması günün en güzel zamanının başlamasının habercisidir. 24 saat içerisindeki en özgür zaman gecenin başlayıp güneş ışıklarının dünyaya olan 8 dakikalık yolculuğunun bitti zamana kadardır. Zihni bağlayan şeyler azalır. Seslerin değeri artar ve karanlık tüm dikkat dağıtıcı kusurları gizler. Tüm kusurlar gizlendiğinde sadece güzellik kalır. Bu yüzdendir ki en güzel şarkılar geceleri yazılmıştır.


Kendimi en çok geceleri dinleyebiliyorum. En çok geceleri dinlenebiliyorum. Linus için battaniye ne demekse benim için de gece geçirilen vakit o anlama geliyor. Herkes kendiyle benim kadar sohbet ediyor mu? Herkesin kafa sesi benimki kadar karizmatik mi? Siz de, o sese çığlık attırmaya çalışıp başarısız oluyor musunuz?