8 Nisan 2019 Pazartesi

Yabancı

Bundan yaklaşık 12 milenyum önce dünyayı yönettiğim zamanlardı.
Tabii o zamanlar dünya bu kadar kalabalık değildi ve bundan olsa gerek, insanlar birbirlerini görünce daha bir sevinirdi. Yabancı kelimesinin bir anlam ifade ettiği kadim yıllar...

Ölümsüz olunca yaşamının bir yerinde kendini tüm canlıların lideri olarak bulmak kaçınılmaz oluyor. Tecrübe ettiğin onca hayat ve tanık olduğun bütün o olaylar silsilesi seni kaçınılmaz sona hazırlıyor.
Sonsuz hayat da yaşasan ölümlülerin ikna yöntemlerine şaşırmamak elde değil.

Karanlık dönemden bu yana 7 büyük yokoluş gördüm ve insanlık her baştan başladığında, buna sıfır noktası dememizde bir sakınca olmayacaktır, rönesansı biraz daha önce gerçekleştirdim. Her seferinde de pişman oldum.

Yine bir mahşerin yanaştığı emarelerini görebiliyorum. Üzülmüyorum. En çok ilerleme bu çağda yaşanmış da olsa kendimi en yalnız hissettiğim de bu oldu. Kendime hiç bu kadar yabancılaşmamıştım.

Yeni yaşamı sabırsızlıkla bekliyorum. Yeniden ipleri elime almak, insanoğluna sırtımı dönmemek, önceden yaptığım hataları yapmamak için.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder