20 Şubat 2012 Pazartesi

Bazen gece yatağımda uzanıp kendime soruyorum


  •  "Bazen gece yatağımda uzanıp kendime soruyorum, neden buradayım? Sonra ufak bir ses yanıtlıyor, neden? Nerede olmak isterdin?"
  • "Bazen gece yatağımda uzanıp kendime soruyorum, "Hayat çoktan seçmeli bir test mi yoksa doğru-yanlış sorularından mı oluşuyor?" ...Sonra karanlıktan çıkan bir ses yanıtlıyor, "Sana bunu söylemekten nefret ediyorum fakat hayat bin kelimelik bir kompozisyon sınavı."
  • "Bazen gece yatağımda uzanıp kendime soruyorum, "Neden ben?" ...Sonra bir ses yanıtlıyor, "Kişisel bir şey değil, sadece senin ismin belirdi." 
  • Bazen gece yatağımda uzanıp kendime soruyorum, "Ben nerede yanlış yaptım?" Sonra bir ses diyor ki, "Bunu cevaplamak bir geceden fazla sürecek." 
  • Bazen gece yatağımda uzanıp endişelenmen gereken tek bir şey bile aklına gelmiyor... "İşte bu her zaman beni endişendirir!"
                                                                                                    Charles M. Schulz